AVALUACIÓ INICIAL

Hola! Sóc la Irene faig el batxillerat social i he escollit Cultura Audivisual per segon any perquè m'agrada molt la fotografia i trobo que és una assignatura molt creativa i entretinguda. En aquesta primera entrada em presentaré a partir de 4 fotografies que he fet durant aquest any. Les imatges que he escollit són de postes de sol perque m'encanta la natura i fotografiar cels bonics. 


Aquesta primera fotografia és una de les que més m'agrada de totes les que he fet perque trobo molt bonica la posta de sol i els altres elements de la imatge. La vaig fer a l'abril d'aquest any molt d'hora. És un pla general d'angle normal que mostra el balcó del Mediterrani, un lloc al que m'agrada molt anar i fotografio molt sovint. La llum és natural i crea una textura visual al terra feta per l'ombra del balcó. En un costat de la fotografia hi ha més aire i en l'altre trobem l'element de la plamera on les fulles també creen textures. Aquesta fotografia em provoca una gran sensació de calama i serenitat.



Aquesta segona fotografia és un pla general que ens mostra un paissatge. Com l'anterior foto, la vaig fer molt d'hora per aconseguir que el sol estigués baix i poder jugar amb això per relaitzar una composició més creativa. La llum és natural i és un contrallum pel que la palmera, que és el punt d'interès de la imatge és veu tota negra. Els colors de la fotografia me encanten i em transmeten molta pau. A la part superior de la foto hi ha molt d'aire i a la de sota hi ha la palemera situada en un punt fort de la llei de terços.


Aquesta fotografia la vaig fer un dia pel carrer a la tarda perque em semblava molt bonic com es veia el cel. És un pla general d'un paissatge i uns edificis. L'angle és contrapicat. Es composa per colors freds i a la part de sota de la foto hi ha els edificis i a la de dalt el cel. És una fotografia molt simple però que em transmet molta tranquilitat i m'agrada molt com es veu el cel.


Per últim aquesta fotografia és una de les que més m'agrada, podem veure una persona i rere un paissatge que és el mar Mediterani. La vaig fer al gener a la tarda. És un pla americà perque la persona es veu desde els genolls i es situa en un punt fort de la llei de terços. L'angle és normal. El que més m'agrada de la fotografia és com es veu el vespre perquè els colors freds roses i liles em semblen molt bonics i m'agrada molt com es reflexen al mar. La llum és natural, hi ha un contallum que fa que els elements es vegin de color negre.

Comentaris

Entrades populars