CRÍTCIA CINEMATOGRÀFICA: Podran sortir tots vius del lavabo?

 Podran sortir tots vius del lavabo?

El 14 d'Octubre vaig a anar al Festival de Sitges amb la meva classe de Cultura Audiovisual a veure la pel·lícula titulada We Need to Do Something, necessitem fer alguna cosa. És una pel·lícula nord-americana que té una durada de 97 minuts de terror psicològic de 2021 dirigida per Sean King O'Grady i protagonitzada per Serra McCormick, Vinessa Shaw, Pat Healy i Ozzy Osbourne. 

La pel·lícula tracta sobre una família que duarant una tempesta busquen un regugi, que és un lavabo, i queden atrapats. Sense senyals de rescat, Melissa, la filla gran, s'adona que ella i la seva nòvia Amy podrien tenir alguna cosa a veure amb els horrors que amenacen a la seva família i la resta del món.

El que més m'ha agradat de la pel·lícula són els elements utilitzats per generar por a l'espectador. Aquests són els diferents moviments de càmara, la música de tensió, els angles contrapicats per donar més importància a les figures i també que donessin més por, la llum contrapicada i la poca il·luminacó que aportava misteri. També m'ha agradat l'actuació dels actors perquè trobo que els papers eren difícils d'actuar ja que la trama es molt complexa i penso que aconseguiexen transmetre al públic allò que volen dir. L'actuació que més m'ha agradat és la del pare perquè transmetia por i penso que el seu personatge era difícil d'interpretar però l'actor ho feia molt bé.

El que menys m'ha agradat és l'argument perque trobo que no té cap sentit, moltes coses quedaven obertes i en la meva opinió no es comprenia massa bé la història. Tampoc m'ha semblat massa interessant i en alguns moments era una mica avorrida.

En conclusió no la recomanaria perquè no crec que agradi a la gent per l'argument tan estrany que té i que no és molt entretinguda.




Comentaris

Entrades populars