ALTEREGOS A L' ESTIL DE CINDY SHERMAN

En aquesta activitat havíem de fer-nos una fotografia del nostre alter-ego tal com fa la Cindy Sherman, la fotògrafa en qui ens basem per fer aquest exercici. La Cindy per fer els seus alter-egos es disfressa i busca un escenari i un atrezzo amb el que pugui expressar aquell missatge que vol transmetre. Normalment ella fa crítiques sobre alguna cosa. 



L'alterego que he triat és l'actriu Audrey Hepburn ja que l'admiro molt i m'agrada molt com actua. La he volgut representar de dues formes una és en la seva icònica pel·lícula "Desayuno con diamantes" ja que m'agrada molt l'actuació de l'Audrey. I deprés la he volgut representar tal i com era ella una persona normal darrere la seva mundial fama. 


Per fer-les em vaig possar un vestit negre, un collaret, un accessori pel cavell, unes arracades, guants i vaig comprar el pal per fumar. Vaig escollir per fer la fotografia el saló de casa de la meva àvia ja que sembla més antic i vaig posar una a blanc i negre per reforçar aquesta sensació. Amb aquestes fotos vull expressar la meva admiració a la interpretació d'Audrey en la pel·líucla. Vaig posar a la taula tasses de cafè i cafeteres per representar millor la foto en que em vaig inspirar:

                                    

També volia transmetre la meva admiració de com era Audrey darrere dels focus ja que ella era una persona molt lliutadora que ho va passar molt malament de petita durant la Segona Guerra Mundial i la Postguerra però tot i així va sortir endavant i és va convertir en una gran dona. 

                     
M'he inspirat en aquestes fotografies. He escollit justament aquestes perque mostren a una Audrey diferent que està tranquila sent ella mateixa i fent una activitat que li agrada, llegir.

                                                  

El que he après estudiant a la Cindy és a reflexionar sobre allò que vull transmetre i com fer-ho. M'ha fet buscar informació sobre el seu treball i he après que és important posar-se en el context, és a dir, torbar el lloc, l'atrezzo i la disfressa adequada, tal com fa ella.

Comentaris

Entrades populars