AUTORETRATS A L'ESTIL D'ELINA BROTHERUS

En aquest exercici haviem de fer una fotografia imitant l'estil de l'Elina Brotherus, una fotògrafa i videoartista finlandesa especialitzada en l'autoretrat i el paisatge. Les seves fotografies solen ser plans generals amb angles normals. Ella dóna molta importància a la localització de la foto i també juga amb els colors, es vesteix de colors que complementin amb els del fons. 

Els retrats de l'Elina en què m'he inspirat són aquests:



Em va agradar del primer retrat que porta la jaqueta vermella per contrastar amb el verd ja que són colors complementaris i del segon m'agrada que s'està movent i sembla més natural i espontània.

Aquest és el meu retrat inspirat en aquests dos:




Aquesta fotografia és un pla general amb angle normal on se'm veu a mi i al paisatge on estic on el punt d'interès (jo) està situat a un punt fort de la llei de terços.

He escollit aquesta localització perque m'agrada molt passejar per aquí i fer picnics amb les meves amigues a aquest lloc a més també m'agrada molt ballar i quan vinc aquí aprofito per fer-ho ja que és un lloc molt ampli on no acostuma ha haver molta gent. Em transmet una sensació de calma i sobretot de llibertat.

Per fer la fotografia m'he posat una samarreta vermella i he agafat un globus vermell per tal de contrastar amb el verd de l'herba ja que són colors complementaris i per tansmetre més una sensació de moviment i llibertat. Inspirant-me en una de les fotos de l'Elina, he fet un pas de ball per expressar que m'agrada ballar en aquest lloc i em fa sentir lliure i feliç.

El que he après estudiant a l'Elina és que la localització és molt important i també els colors ja que si complementen fa més atractiva la fotografia. També he après que un retrat te'l pot fer una altra persona sempre que tu indiquis com el vols.

Aquestes són altres fotografies que hi vaig fer.


                  

           

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars