Video cultura: I per què no jo?


I per què no jo?

Per acabar el projecte que vam començar al primer trimestre sobre la identitat digital hem realitzat un vídeo on vulguessim expressar un missatge relacionat amb això.
El vídeo l'hem realitzat la Júlia F., Maria, Nomin i jo. El missatge que volem donar és que hem de mostrar-nos tal com som i no pretendre i voler semblar el que no ets per agradar més als altres perquè tots som perfectes tal com som i no em de deixar que les xarxes socials ens facin voler mostrar una versió falsa de nosaltres. En resum que hem de ser nosaltres mateixos i mostrar-nos tal com som. Per fer-ho en el vídeo ens em inventat la història d'una noia que edita el seu cos en fotos i les puja a les xarxes però que s'adona de què s'ha d'estimar tal com és ella. 

Fent-lo he après els tipus de moviment de càmera, com editar bé un vídeo i reflexionar sobre la identitat digital que tinc. Personalment he après que les xarxes no mostren tota la veritat i que la gent tendeix a fer creure que són uns altres per agradar a la resta. També que s'ha d'anar amb cura amb les xarxes i ser tal com tu ets sense pretendre mostrar una identitat que no és teva. He après que el món aprofita les xarxes per ser allò que volen ser sense tenir en compte que no mostren com realment són. 

Vam tenir una mica de problemes per fer-lo perquè vam estar confinades i ens va costar quedar per enregistrar-ho. Crec que és podria millorar la història per expressar més sentiments i també utilitzar més plans o moviments de càmera i fer-lo més artístic. Malgrat això estic molt contenta amb el resultat.

El vídeo el podreu veure en aquest enllaç:

https://nominsanchezsblog.blogspot.com/




Comentaris

Entrades populars