PIXAR: Més que una exposició

El dilluns 14 de febrer vaig anar amb la meva classe de cultura audivisual a veure l'exposició de Pixar feta al Caixaforum de Tarragona.

L'exposició explicava els incis de Pixar, la creació dels personatges, com ho van fer per fer els cabells entre d'altres i els primers dibuixos de les idees que van tenir. Al final de la xerrada hi havia una sala on podies crear tu un personatge.

En l'exposició hi podies veure els dibuixos inicials de personatges com Toy Story, Up, Inside Out i els dibuixos que finalment es semblen als personatges que surten a les pel·lícules, també hi havia escultures i fotografies, algunes d'elles molt grans.

El que vaig aprendre és que una idea s'ha d'elaborar bé perquè triomfi i que no s'aconsegueix en un dia sinó que cal treballar bastant de temps. Però que tot comença amb un primer pas i que si es treballa es pot aconseguir un gran resultat.

El que més em va agradar va ser veure els dibuixos perquè reflexava tot el treball que cal per fer un persontage i després passar-ho a l'ordinador. També em va agradar detalls que van explicar com que per exemple per fer la pel·lícula de Buscando a Nemo es van sumergir dins el mar per veure com eren les corals, peixos i fer-ho exactament igual a la pel·lícula. Em va semblar una exposició molt interessant i potser és la que més m'ha agradat d'aquest curs. Veure els dibuixos i tot el procès em feia recordar tots els bons moments veient les pel·lícules i la meva infància. 

Recomano totalment que la gent vegi aquesta exposició perquè no només et fa recordar la teva infància, sinó que és molt intressant veure els primers esbossos dels personatges i el resultat final a més de el procès per fer-los a l'ordinador.  Aquí us deixo algunes fotografies:

 









Comentaris

Entrades populars