La Bellesa

Aquesta última activitat consisteix en fer un vídeo filòsofic a partir de pensaments que tinguis. La pregunta que jo m'he fet ha sigut què és la bellesa, en el meu vídeo parlo sobre aquest concepte intentat donar-li resposta i explicant el que vol dir per mi.
El primer pas per fer el video era escriure un text filosòfic.

Aquí teniu l'enllaç del video:



Realitzant-lo he après moltes coses com que s'ha de tenir ben plantejat quins plans faràs, on grabaràs... També he après a editar i a reflexionar sobre conxeptes que potser mai hi havia pensat.  M' ha agradat molt fer el video perque crec que el resultat ha sigut molt bo perque he fet plans originals i a més la localització em sembla molt bonica. També m'ho he passat molt bé grabant amb la meva amiga que fa d'actriu.


Comentaris

Entrades populars